ZOUNEK, Jiří. Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum. In Podněty pro pedagogický a didaktický výzkum: cyklus přednášek. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum
Název anglicky Learning of Digital Generation as a Challenge for Educational Research
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Podněty pro pedagogický a didaktický výzkum: cyklus přednášek, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069511
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky učení; digitální generace; e-learning; pedagogický výzkum; učební prostředí
Klíčová slova anglicky learning; digital generation; e-learning; educational research; learning environment; learning lives
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 15. 4. 2014 15:35.
Anotace
V přednášce je věnována pozornost problematice procesu učení dnešní generace studentů, která je nazývána tzv. digitální generací. Autor analyzuje pojem "digitální generace", poté se zamýšlí nad možnostmi pedagogického výzkumu zkoumat proces učení s podporou digitálních technologií. Představuje rovněž nové teoretické koncepty, např. learning lives apod.
Anotace anglicky
The lecture is focused on the learning process today's generation of students, which is called the digital generation. The author analyzes the concept of the "digital generation", then discusses the possibilities of educational research examining the process of learning supported by digital technology. The author also presents new theoretical concepts, such as learning lives, etc.
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 23:47