HORKÁ, Hana. Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání. In ICCOLE 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání ICCOLE 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Biofilní orientace vzdělávání; environmentální výchova; ekosociální teorie vzdělávání; kompetence hodnotová – životně-orientační.
Klíčová slova anglicky Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 17. 3. 2014 16:28.
Anotace
Autorka spojuje biofilní rientaci vzděláván s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje.
Anotace anglicky
The author connects its characteristic of the biophile focus in education with environmental access in intention of eco-social theories of education. The special attention is paid to value eco-social life priorities teacher’s competence. She also suggests the possibility of its development.
Návaznosti
MUNI/A/0714/2012, interní kód MUNázev: Učitel v teorii a praxi
Investor: Masarykova univerzita, Učitel v teorii a praxi, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 20:29