2013
Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání
Autoři
Vydání
ICCOLE 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Biofilní orientace vzdělávání; environmentální výchova; ekosociální teorie vzdělávání; kompetence hodnotová – životně-orientační.
Klíčová slova anglicky
Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities
Změněno: 17. 3. 2014 16:28, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Autorka spojuje biofilní rientaci vzděláván s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje.
Anglicky
The author connects its characteristic of the biophile focus in education with environmental access in intention of eco-social theories of education. The special attention is paid to value eco-social life priorities teacher’s competence. She also suggests the possibility of its development.
Návaznosti
MUNI/A/0714/2012, interní kód MU |
|