k 2013

Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Vzdělání pro péči o Zemi jako výzva ke změně vzdělávání

Autoři

Vydání

ICCOLE 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Biofilní orientace vzdělávání; environmentální výchova; ekosociální teorie vzdělávání; kompetence hodnotová – životně-orientační.

Klíčová slova anglicky

Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities
Změněno: 17. 3. 2014 16:28, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorka spojuje biofilní rientaci vzděláván s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje.

Anglicky

The author connects its characteristic of the biophile focus in education with environmental access in intention of eco-social theories of education. The special attention is paid to value eco-social life priorities teacher’s competence. She also suggests the possibility of its development.

Návaznosti

MUNI/A/0714/2012, interní kód MU
Název: Učitel v teorii a praxi
Investor: Masarykova univerzita, Učitel v teorii a praxi, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty