2013
Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West?
TRNKOVÁ, Kateřina a Silvie KUČEROVÁZákladní údaje
Originální název
Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West?
Název česky
Územní vývoj venkovských škol v Česku: Paralelní, zpožděný nebo alternativní vůči západu?
Autoři
TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Silvie KUČEROVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
Rural Schools Research through Europe, Prague (Czechia), June 28–29, 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069600
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
venkovské školy, územní vývoj
Klíčová slova anglicky
rural schools; spatial development
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 16. 4. 2014 21:15, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
V originále
Paper discuss causes and character of changes of rural elementary schools pattern in Europe. To identify similarities and differences in the development, especially from perspective of: time, space, educational policy, pedagogy, public administration.
Česky
Cílem příspěvku je diskutovat příčiny a charakter změn a vzorců sítě venkovských základních škol v Evropě a identifikovat podobnosti a rozdíly tohoto vývoje z perspektivy: času, prostoru, vzdělávací politiky a správy, pedagogiky.