k 2013

Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West?

TRNKOVÁ, Kateřina a Silvie KUČEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West?

Název česky

Územní vývoj venkovských škol v Česku: Paralelní, zpožděný nebo alternativní vůči západu?

Autoři

TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Silvie KUČEROVÁ (203 Česká republika, garant)

Vydání

Rural Schools Research through Europe, Prague (Czechia), June 28–29, 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00069600

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

venkovské školy, územní vývoj

Klíčová slova anglicky

rural schools; spatial development

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 16. 4. 2014 21:15, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

Paper discuss causes and character of changes of rural elementary schools pattern in Europe. To identify similarities and differences in the development, especially from perspective of: time, space, educational policy, pedagogy, public administration.

Česky

Cílem příspěvku je diskutovat příčiny a charakter změn a vzorců sítě venkovských základních škol v Evropě a identifikovat podobnosti a rozdíly tohoto vývoje z perspektivy: času, prostoru, vzdělávací politiky a správy, pedagogiky.