HOLMAN, Pavel. Muzea, muzeologie a marketing. In Chovančíková, Irena. Muzejní marketing. 1. vyd. Hodonín: Masarykovo muzeum v Hodoníně, 2010, s. 4-13. ISBN 978-80-87375-01-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Muzea, muzeologie a marketing
Název česky Muzea, muzeologie a marketing
Název anglicky Museums, museology and marketing
Autoři HOLMAN, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hodonín, Muzejní marketing, od s. 4-13, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykovo muzeum v Hodoníně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00069680
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-87375-01-3
Klíčová slova česky muzeum; muzeologie; marketing
Klíčová slova anglicky museum; museology; marketing
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 27. 3. 2014 17:47.
Anotace
Marketing je dnes důležitým nástrojem práce i kulturních institucí, včetně muzeí. Ve článku se snažím popsat vazby mezi muzejní teorií a praxí a marketingem. A také jeho užitím pro potřeby muzea.
Anotace anglicky
Marketing is significant element of work in cultural sphere and in museums too. I want to describe relations between museum practice and theory and marketing. And using of marketing in museum practice.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 11:30