CHALOUPKOVÁ, Lucie a Petr NOVOTNÝ. Učitelé učící se napříč generacemi: koncept a výzkumné přístupy. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu "Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti", 16.-18. září 2013, Ústí nad Labem. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitelé učící se napříč generacemi: koncept a výzkumné přístupy
Název anglicky Intergenerational learning of teachers: theoretical framework and methodological approaches
Autoři CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu "Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti", 16.-18. září 2013, Ústí nad Labem, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00066421
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky učitel; mezigenerační učení; učení na pracovišti; učící se profesní komunita
Klíčová slova anglicky teacher; intergenerational learning; workplace learning; professional learning community
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 12. 4. 2014 16:57.
Anotace
Příspěvek je teoretickou sondou do problematiky mezigeneračního učení ve škole, přičemž škola je zde vnímána jako specifické pracoviště. Cílovou skupinou jsou učitelé jakožto aktéři mezigeneračního učení na pracovišti. Teoretická studie uvádí východiska problematiky mezigeneračního učení a zvažované metodologické přístupy, plánované pro empirickou část výzkumného projektu Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích (2013-2016) GAČR 13-07234S.
Anotace anglicky
Contribution a theoretical probe into the issue of intergenerational learning in school, and the school is perceived here as a specific workplace. The target groups are teachers as actors intergenerational learning in the workplace. Theoretical study says starting intergenerational learning issues and methodological approaches considered, planned for the empirical part of the research project Intergenerational learning in different social environments (2013-2016) GA 13-07234S.
Návaznosti
GA13-07234S, projekt VaVNázev: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
Investor: Grantová agentura ČR, Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
VytisknoutZobrazeno: 12. 6. 2024 21:58