ZÁBOJ, Marek. Obchodní nauka 1. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 87 s. ISBN 9788021062184.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodní nauka 1
Autoři ZÁBOJ, Marek.
Vydání 1. vyd. Brno, 87 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 9788021062184
Klíčová slova česky obchod, rizika, maloobchodní cena, velkoobchodní cena, obchodní marže
Štítky Munipress
Změnil Záznam byl importován z knihovního systému. Změněno: 8. 8. 2022 14:37.
Anotace
V této publikaci autor vysvětluje různá pojetí a vymezení obchodu včetně hledisek, podle kterých lze obchod třídit. Dotýká se také problematiky rizik v obchodní činnosti a možnosti jejích eliminace. V publikaci jsou popsány pojmy jako struktura maloobchodní a velkoobchodní ceny, obchodní marže. Autor čtenáře seznamuje se strategickou oblastí maloobchodu tzv. Category Managment. Každá kapitola publikace obsahuje stručné shrnutí a kontrolní test.
Anotace anglicky
The author of this publication explains different interpretations of the commerce/business, including perspective of how to classify business. The publications concerns risks in commercial sphere and the possibility of its elimination. The publication includes the interpretation of certain terms such as structure of retail price, wholesale price, and market value margin. The reader has opportunity to get informed with strategic retail field – so called Category Management. Every chapter of this publication includes the brief summary and the control test.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:34