ZÁBOJ, Marek. Obchodní nauka 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 111 s. ISBN 9788021062221.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodní nauka 2
Autoři ZÁBOJ, Marek.
Vydání 1. vyd. Brno, 111 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 9788021062221
Klíčová slova česky obchod, maloobchod, cenová tvorba, distribuce, distribuční cesty
Štítky Munipress
Změnil Záznam byl importován z knihovního systému. Změněno: 8. 8. 2022 14:37.
Anotace
V této publikaci je věnována pozornost především maloobchodu a cenové tvorbě. Příručka vysvětluje základní metody stanovení ceny v maloobchodní firmě. Pozornost je dále věnována distribuci a distribučním cestám, přičemž jsou podrobně komentovány různé alternativy a faktory ovlivňující způsob distribuce. Poslední kapitola se zaměřuje především na dodací podmínky v mezinárodním obchodě. Nedílnou součástí je pak charakteristika jednotlivých typů přepravy včetně používaných dokumentů. Na konci kapitol je uvedeno shrnutí, kontrolní test s otevřenými otázkami a následnými odpověďmi.
Anotace anglicky
This publication focuses on retail and pricing-process. The manual explains the key pricing-methods in retail company. The publications focuses further on distribution, distribution channels; different options and factors – which impact the distribution means – are detailed. The last chapter focuses primarily on delivery conditions in the international business. Characteristics of individual transport means, including the relevant documentation, are integral part of this manual. Summary, test both with questions and answers are included at the end of each chapter.
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 01:54