2013
Obchodní nauka 2
ZÁBOJ, MarekZákladní údaje
Originální název
Obchodní nauka 2
Autoři
ZÁBOJ, Marek
Vydání
1. vyd. Brno, 111 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
9788021062221
Klíčová slova česky
obchod, maloobchod, cenová tvorba, distribuce, distribuční cesty
Štítky
Změněno: 8. 8. 2022 14:37, Záznam byl importován z knihovního systému.
V originále
V této publikaci je věnována pozornost především maloobchodu a cenové tvorbě. Příručka vysvětluje základní metody stanovení ceny v maloobchodní firmě. Pozornost je dále věnována distribuci a distribučním cestám, přičemž jsou podrobně komentovány různé alternativy a faktory ovlivňující způsob distribuce. Poslední kapitola se zaměřuje především na dodací podmínky v mezinárodním obchodě. Nedílnou součástí je pak charakteristika jednotlivých typů přepravy včetně používaných dokumentů. Na konci kapitol je uvedeno shrnutí, kontrolní test s otevřenými otázkami a následnými odpověďmi.
Anglicky
This publication focuses on retail and pricing-process. The manual explains the key pricing-methods in retail company. The publications focuses further on distribution, distribution channels; different options and factors – which impact the distribution means – are detailed. The last chapter focuses primarily on delivery conditions in the international business. Characteristics of individual transport means, including the relevant documentation, are integral part of this manual. Summary, test both with questions and answers are included at the end of each chapter.