2013
Issues of coporate social responsibility web site communication of metal industry companies
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Issues of coporate social responsibility web site communication of metal industry companies
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Ostrava, METAL 2013, od s. 1-7, 6 s. 2013
Nakladatel
Tanger Ltd.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14560/13:00069719
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87294-41-3
UT WoS
000333163100279
Klíčová slova anglicky
CSR metal industry web communication
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2014 14:07, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Anotace
V originále
Companies processing and manufacturing metals belong to those which activities have significant impact on various issues covered by Corporate Social Responsibility towards several groups of affected stakeholders. One of the medium used for communication with the external stakeholders is also web site. Which information about companies should be or need not to be offered on web is the result of decision making. This is internal concern of managers resulting from the influence of different forces and interest. Paper presents the result of web sites content analysis focused on CSR communication of metal industry companies. The major objective of the analysis is to find out which themes within CSR are communicated through this medium.
Návaznosti
MUNI/A/0762/2012, interní kód MU |
|