L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les ...
LAZAROVÁ, Bohumíra. L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles. In 23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles |
Název česky | Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků v ČR: bariéry, dobrá praxe a výzvy pro školy |
Název anglicky | Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools |
Autoři | LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | francouzština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Francie |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/13:00069721 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | inkluzivní vzdělávání; romští žáci; školní psychologové; organizační učení |
Klíčová slova anglicky | inclusive education; Roma pupils; school psychologists; organizational learning |
Štítky | rivok, RIVZ |
Změnil | Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 15. 4. 2014 11:01. |
Anotace |
---|
En République tcheque apparaît toute une série d'efforts visant a promouvoir l'éducation inclusive. L'éducation des éleves socialement défavorisés. L'intégration comme un theme de l'apprentissage organisationnel dans les écoles. |
Anotace česky |
---|
V ČR existuje celá řada opatření směřující k inkluzivnímu vzdělávání. Zaměřujeme se na žáky sociálně znevýhodněné. Zvláštní pozornost je věnována organizačnímu učení ve školách a roli školních psychologů v otázce inkluzivního vzdělávání. |
Anotace anglicky |
---|
In the Czech Republic, there are many measures for the enhancement of inclusive education. The paper is focused on the education on Roma pupils and the role of school psychologists in the process of organizational learning. |
Návaznosti | |
---|---|
LG13051, projekt VaV | Název: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie |
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU | Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace |
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 14:03