LAZAROVÁ, Bohumíra. L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles. In 23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles
Název česky Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků v ČR: bariéry, dobrá praxe a výzvy pro školy
Název anglicky Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069721
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; romští žáci; školní psychologové; organizační učení
Klíčová slova anglicky inclusive education; Roma pupils; school psychologists; organizational learning
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 15. 4. 2014 11:01.
Anotace
En République tcheque apparaît toute une série d'efforts visant a promouvoir l'éducation inclusive. L'éducation des éleves socialement défavorisés. L'intégration comme un theme de l'apprentissage organisationnel dans les écoles.
Anotace česky
V ČR existuje celá řada opatření směřující k inkluzivnímu vzdělávání. Zaměřujeme se na žáky sociálně znevýhodněné. Zvláštní pozornost je věnována organizačnímu učení ve školách a roli školních psychologů v otázce inkluzivního vzdělávání.
Anotace anglicky
In the Czech Republic, there are many measures for the enhancement of inclusive education. The paper is focused on the education on Roma pupils and the role of school psychologists in the process of organizational learning.
Návaznosti
LG13051, projekt VaVNázev: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 22:16