2013
L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles
LAZAROVÁ, BohumíraZákladní údaje
Originální název
L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles
Název česky
Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků v ČR: bariéry, dobrá praxe a výzvy pro školy
Název anglicky
Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
23eme Congres de l'AFPEN, Nice, France, 26-28 septembre 2013, 2013
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Francie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00069721
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; romští žáci; školní psychologové; organizační učení
Klíčová slova anglicky
inclusive education; Roma pupils; school psychologists; organizational learning
Změněno: 15. 4. 2014 11:01, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
En République tcheque apparaît toute une série d'efforts visant a promouvoir l'éducation inclusive. L'éducation des éleves socialement défavorisés. L'intégration comme un theme de l'apprentissage organisationnel dans les écoles.
Česky
V ČR existuje celá řada opatření směřující k inkluzivnímu vzdělávání. Zaměřujeme se na žáky sociálně znevýhodněné. Zvláštní pozornost je věnována organizačnímu učení ve školách a roli školních psychologů v otázce inkluzivního vzdělávání.
Anglicky
In the Czech Republic, there are many measures for the enhancement of inclusive education. The paper is focused on the education on Roma pupils and the role of school psychologists in the process of organizational learning.
Návaznosti
LG13051, projekt VaV |
| ||
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|