Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1126215, author = {Hrozková, Ivana}, article_location = {Brno}, article_number = {01}, keywords = {learning strategies direct and indirect learning strategies succesful and less succesful pupil}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský}, title = {Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku: Proč jsou někteří žáci úspěšní a někteří méně?}, volume = {138}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1126215 AU - Hrozková, Ivana PY - 2013 TI - Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku: Proč jsou někteří žáci úspěšní a někteří méně? JF - Komenský VL - 138 IS - 01 SP - 28-31 EP - 28-31 PB - Masarykova univerzita SN - 03230449 KW - learning strategies direct and indirect learning strategies succesful and less succesful pupil N2 - Studie se zabývá strategiemi učení a jejich rolí v procesu učení se cizímu jazyku. Učební strategie jsou součástí kurikulárních dokumentů a hlavní součástí kompetence k učení, která je předpokladem pro úspěšné celoživotní vzdělávání. Jsou konceptem více než aktuálním, neboť znalost efektivních postupů a technik vlastního procesu učení může jedince vést k samostatnosti, převzetí odpovědnosti za vlastní učení a také lepším studijním výsledkům, což nám také umožňuje odpovědět na otázku, proč jsou někteří žáci více úspěšní v cizích jazycích. ER -
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku: Proč jsou někteří žáci úspěšní a někteří méně? \textit{Komenský}. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč.~138, č.~01, s.~28-31. ISSN~0323-0449.
|