J 2013

Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání

Název anglicky

Quantified Self: the phenomenon of the information society and a challenge for education

Autoři

Vydání

Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2013, 1802-4785

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

sebekvantifikace; měření; informační společnost; pedagogika; ICT; vzdělávání; role učitele

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 10. 2013 10:15, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Sebekvantifikace představuje fenomén měření, shromažďování a analyzování informací o běžných činnostech vlastního života. Fenomén, který je často vnímán jako jedna z výrazných módních vln, mající velký potenciál v oblasti vzdělávání.