2013
Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
Sebekvantifikace: fenomén informační společnosti i výzva pro vzdělávání
Název anglicky
Quantified Self: the phenomenon of the information society and a challenge for education
Autoři
Vydání
Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line], 2013, 1802-4785
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
sebekvantifikace; měření; informační společnost; pedagogika; ICT; vzdělávání; role učitele
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 10. 2013 10:15, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Anotace
V originále
Sebekvantifikace představuje fenomén měření, shromažďování a analyzování informací o běžných činnostech vlastního života. Fenomén, který je často vnímán jako jedna z výrazných módních vln, mající velký potenciál v oblasti vzdělávání.