2013
A framework for monitoring and evaluation of learning processes
PEKÁRKOVÁ, Lucie, Patrícia EIBENOVÁ a Tomáš PITNERZákladní údaje
Originální název
A framework for monitoring and evaluation of learning processes
Autoři
PEKÁRKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, domácí), Patrícia EIBENOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Tomáš PITNER (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Berlin, Environmental Software Systems. Fostering Information Sharing, od s. 525-532, 8 s. 2013
Nakladatel
Springer Berlin Heidelberg
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14330/13:00069770
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-3-642-41150-2
ISSN
UT WoS
000345503900049
Klíčová slova anglicky
course on introduction to environmental science; Medusy project; process-oriented teaching and learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2014 23:24, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.
Anotace
V originále
The paper will describe the features and show advantages of process orientation in all phases of university course design and implementation applied in an introductory course on environmental science at Masaryk University, Faculty of Informatics in Brno, Czech Republic. It will demonstrate the principles of process-oriented learning design and its support in the open-source based Medusy project. Primarily, it will show the integrated approach to learning process design, tooling, runtime environment, and learning process pattern repository.
Návaznosti
LG13010, projekt VaV |
|