BÍLÁ, Martina. Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání. Andragogika. Praha: Academia Economia, 2013, roč. 16, č. 1, s. 10-12. ISSN 1211-6378.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Název česky Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Název anglicky Competence models in adult learning
Autoři BÍLÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Andragogika, Praha, Academia Economia, 2013, 1211-6378.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069804
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky andragogika; vzdělávání dospělých; hodnocení
Klíčová slova anglicky andragogy; adult learning; evaluation
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 25. 4. 2014 15:20.
Anotace
Příspěvek se věnuje otázkám standardizace kompetencí vzdělavatelům dospělých v různých zemích Evropy.
Anotace anglicky
The text is devoted to standards in adult learning competences in various European countries.
Návaznosti
MUNI/A/0765/2012, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 5. 8. 2024 22:18