BÍLÁ, Martina. Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání. In (Ne)vzdělanost v praxi, Olomouc, 10.-11. září 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Název česky Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Název anglicky Competence models in adult learning
Autoři BÍLÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání (Ne)vzdělanost v praxi, Olomouc, 10.-11. září 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069805
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kompetence; andragogika; celoživotní vzdělávání
Klíčová slova anglicky competence; andragogy; lifelong learning
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Šimková, učo 65377. Změněno: 14. 12. 2016 13:01.
Anotace
Příspěvek byl zaměřen na praktickou oblast aplikace kompetenčního modelu LLUK z hlediska analýzy vědomostí a dovedností lektora dalšího vzdělávání.
Anotace anglicky
The contribution was aimed at practical part of competence model Lifelong learning UK application from the point of lecturer knowledge and skills.
Návaznosti
MUNI/A/0765/2012, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2024 16:47