HORKÁ, Hana. Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou. In Danielová, L.; Linhartová, D.; Schmiedová, K. (eds). Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013. první. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013, s. 173-181. ISBN 978-80-7375-825-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1127001, author = {Horká, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013}, edition = {první}, editor = {Danielová, L.; Linhartová, D.; Schmiedová, K. (eds)}, keywords = {Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7375-825-7}, pages = {173-181}, publisher = {Mendelova univerzita v Brně}, title = {Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1127001 AU - Horká, Hana PY - 2013 TI - Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou PB - Mendelova univerzita v Brně CY - Brno SN - 9788073758257 KW - Biophile orientation of education KW - environmental education KW - eco-social theory of education KW - value competence – life priorities N2 - V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují nové oblasti ve vzdělávání, úzce spjaté s tzv. biofilní (propřírodní) orientací. Její charakteristiky autorka spojuje s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele a navrhuje možnosti jejího rozvoje. ER -
HORKÁ, Hana. Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou. In Danielová, L.; Linhartová, D.; Schmiedová, K. (eds). \textit{Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2013}. první. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013, s.~173-181. ISBN~978-80-7375-825-7.
|