VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra a Jiří HAVEL. How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University. Online. In Zehra Özcinar. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 89. Amsterdam: Elsevier, 2013, s. 332-336. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.856.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University
Název česky Jak studenti reflektují praktickou přípravu v oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU
Autoři VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Amsterdam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 89, od s. 332-336, 5 s. 2013.
Nakladatel Elsevier
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00074784
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.856
UT WoS 000345233300056
Klíčová slova česky Primární škola; praktická příprava učitelů; reflexe a sebereflexe; oborová didaktika
Klíčová slova anglicky Primary school; practical training of teachers; reflection and self-reflection; didactics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2015 09:46.
Anotace
In this article we present the knowledge from research which aim was to analyze the practical training of students in Faculty of Education. In the analysis of student’s reflection we focus on training in didactics especially. In interpretation we also bring the description of current state of practical training of future primary teachers and also the proposals for its improvement.
Anotace česky
V příspěvku prezentujeme poznatky z výzkumu, jehož cílem bylo analyzovat praktickou přípravu studentů na pedagogické fakultě. V rozboru studentských reflexí se zaměřujeme především na přípravu v oborových didaktikách. V interpretacích pak přinášíme deskripci současného stavu praktické přípravy budoucích učitelů primární školy a také návrhy pro její zkvalitnění.
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2024 20:15