2013
How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University
VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra a Jiří HAVELZákladní údaje
Originální název
How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University
Název česky
Jak studenti reflektují praktickou přípravu v oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU
Autoři
VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Amsterdam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 89, od s. 332-336, 5 s. 2013
Nakladatel
Elsevier
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00074784
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000345233300056
Klíčová slova česky
Primární škola; praktická příprava učitelů; reflexe a sebereflexe; oborová didaktika
Klíčová slova anglicky
Primary school; practical training of teachers; reflection and self-reflection; didactics
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2015 09:46, Dana Nesnídalová
V originále
In this article we present the knowledge from research which aim was to analyze the practical training of students in Faculty of Education. In the analysis of student’s reflection we focus on training in didactics especially. In interpretation we also bring the description of current state of practical training of future primary teachers and also the proposals for its improvement.
Česky
V příspěvku prezentujeme poznatky z výzkumu, jehož cílem bylo analyzovat praktickou přípravu studentů na pedagogické fakultě. V rozboru studentských reflexí se zaměřujeme především na přípravu v oborových didaktikách. V interpretacích pak přinášíme deskripci současného stavu praktické přípravy budoucích učitelů primární školy a také návrhy pro její zkvalitnění.