D 2013

How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University

VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra a Jiří HAVEL

Základní údaje

Originální název

How Students Reflect on Practical Training in the Field of Primary Teaching at Faculty of Education of Masaryk University

Název česky

Jak studenti reflektují praktickou přípravu v oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU

Autoři

VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra (203 Česká republika, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Amsterdam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 89, od s. 332-336, 5 s. 2013

Nakladatel

Elsevier

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00074784

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

UT WoS

000345233300056

Klíčová slova česky

Primární škola; praktická příprava učitelů; reflexe a sebereflexe; oborová didaktika

Klíčová slova anglicky

Primary school; practical training of teachers; reflection and self-reflection; didactics

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2015 09:46, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

In this article we present the knowledge from research which aim was to analyze the practical training of students in Faculty of Education. In the analysis of student’s reflection we focus on training in didactics especially. In interpretation we also bring the description of current state of practical training of future primary teachers and also the proposals for its improvement.

Česky

V příspěvku prezentujeme poznatky z výzkumu, jehož cílem bylo analyzovat praktickou přípravu studentů na pedagogické fakultě. V rozboru studentských reflexí se zaměřujeme především na přípravu v oborových didaktikách. V interpretacích pak přinášíme deskripci současného stavu praktické přípravy budoucích učitelů primární školy a také návrhy pro její zkvalitnění.

Přiložené soubory

ProcediaS_BS_Template_CY-ICER_2012_Markova_Havel.docx
Požádat o autorskou verzi souboru