SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁ. Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. 1. vyd. Košice: EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích, 2013, s. 447-453. ISBN 978-80-225-3730-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků
Název česky Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků
Název anglicky Customer satisfaction and business performance
Autoři SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁ.
Vydání 1. vyd. Košice, Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania, od s. 447-453, 7 s. 2013.
Nakladatel EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-225-3730-8
Klíčová slova česky spokojenost zákazníka, kvalita, výkonnost podniku
Klíčová slova anglicky consumer satisfaction, quality, performance of the company
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 31. 1. 2014 12:49.
Anotace
S ohledem na statistickou významnost výsledků nelze mít za prokázanou souvislost spokojenosti zákazníků s výkonností podniku. Na druhou stranu však výsledky naznačují, že tato závislost existuje. Bude ji však nutno znovu ověřit rozsáhlejším výzkumem (s ohledem na počet zkoumaných podniků) a s využitím sofistikovanějších statistických nástrojů. Domníváme se, že přes statistickou nevýznamnost výsledků článek nabízí zajímavá zjištění. Zdá se totiž, že spokojenost zákazníka není jednoduchou (základní) veličinou, ale je naopak složena z několika dílčích veličin, které by na podnik a jeho výkonnost mohli působit komplexně.
Anotace anglicky
With regard to the statistical significance of the results can not be considered proven link customer satisfaction with business performance. On the other hand, the results suggest that this dependency exists. But it will be necessary to re-examine broader research (with regard to the number of surveyed companies) and with using more sophisticated statistical tools. We believe that article offers interesting findings despite the statistical insignificance of the results. It seems that customer satisfaction is not a simple (basic) variable, but on the other hand is composed of several sub-variables that the firm and its performance has comprehensively.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MUNázev: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 12:18