Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1127556, author = {Suchánek, Petr and Králová, Maria}, address = {Košice}, booktitle = {Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania}, edition = {1.}, keywords = {consumer satisfaction, quality, performance of the company}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {978-80-225-3730-8}, pages = {447-453}, publisher = {EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích}, title = {Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1127556 AU - Suchánek, Petr - Králová, Maria PY - 2013 TI - Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků PB - EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích CY - Košice SN - 9788022537308 KW - consumer satisfaction, quality, performance of the company N2 - S ohledem na statistickou významnost výsledků nelze mít za prokázanou souvislost spokojenosti zákazníků s výkonností podniku. Na druhou stranu však výsledky naznačují, že tato závislost existuje. Bude ji však nutno znovu ověřit rozsáhlejším výzkumem (s ohledem na počet zkoumaných podniků) a s využitím sofistikovanějších statistických nástrojů. Domníváme se, že přes statistickou nevýznamnost výsledků článek nabízí zajímavá zjištění. Zdá se totiž, že spokojenost zákazníka není jednoduchou (základní) veličinou, ale je naopak složena z několika dílčích veličin, které by na podnik a jeho výkonnost mohli působit komplexně. ER -
SUCHÁNEK, Petr a Maria KRÁLOVÁ. Spokojenost zákazníků a výkonnost podniků. In \textit{Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania}. 1. vyd. Košice: EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích, 2013, s.~447-453. ISBN~978-80-225-3730-8.
|