POKORA, Jindřich. Zvyšování výkonnosti pomocí activity-based costing a teorie omezení. 1. vyd. Košice: EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích, 2013, s. 1-10.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zvyšování výkonnosti pomocí activity-based costing a teorie omezení
Název česky Zvyšování výkonnosti pomocí activity-based costing a teorie omezení
Název anglicky Increasing performance using activity-based costing and the theory of constraints
Autoři POKORA, Jindřich.
Vydání 1. vyd. Košice, od s. 1-10, 10 s. 2013.
Nakladatel EU v Bratislavě PHF se sídlem v Košicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky activity-based costing, teorie omezení, výkonnost, strategie
Klíčová slova anglicky activity-based costing, theory of constraints, performance, strategy
Změnil Změnil: Ing. Jindřich Pokora, učo 321798. Změněno: 2. 11. 2013 21:40.
Anotace
Cílem práce je doplnit poznatky v oblasti activity-based costing a time-driven activity-based costing z hlediska možných způsobů interpretace výsledků obou metod pomocí teorie omezení. V práci jsou použity výstupy activity-based costing z konkrétního podniku za účelem formulace doporučení pro podnikovou strategii. Management podniku by měl být schopen na základě uvedených metod určit, jaké výrobky či služby dále produkovat či na jaký segment zákazníků z existujícího portfolia se zaměřit, aby došlo k růstu výkonnosti podniku.
Anotace anglicky
The aim of the work is a further development of activity-based costing and time-driven activity-based costing methods considering possible ways of analyzing the outcomes of both methods using the theory of constraints. Outcomes of activity-based costing from a specific company are used in order to come up with recommendations for the business strategy. Based on these methods the management of the company should be able to decide, which products or services to produce in the future or which customer segments to focus on in order to increase performance of the company.
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 22:16