k 2013

Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech

BEDNÁROVÁ, Renáta

Základní údaje

Originální název

Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech

Název česky

Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech

Název anglicky

Creation and use of teaching materials in science lessons

Autoři

BEDNÁROVÁ, Renáta

Vydání

Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Motivace; výukové materiály, přírodovědné předměty

Klíčová slova anglicky

Motivation, teaching materials, science lessons
Změněno: 1. 4. 2014 13:51, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Tvorba kvalitních a ve výuce využitelných výukových materiálů bývá časově náročná a motivace pro jejich tvorbu malá. Evropská unie poskytla školám finance na odměny za tvorbu výukových materiálů a na pořízení pomůcek, aby se mohly všechny materiály odzkoušet v praxi. Na školách se tvoří stovky materiálů, které se na internetu následně hromadí a jsou v různě kvalitě. V příspěvku jsou analyzovány ukázky výukových materiálů do výuky přírodovědných předmětů, které byly odzkoušeny v praxi.

Anglicky

Creating good quality usable teaching materials is time-consuming and motivation for their creation small. The European Union provided funding for schools to pay for the creation of educational materials and for the purchase of equipment needed to put the materials to the test in practice. Each school makes hundreds of materials of variable quality which are then piled up on Internet. This paper analyzes samples of teaching materials for science lessons that have been tested in practice.