2013
Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech
BEDNÁROVÁ, RenátaZákladní údaje
Originální název
Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech
Název česky
Tvorba a využití výukových materiálů v přírodovědných předmětech
Název anglicky
Creation and use of teaching materials in science lessons
Autoři
BEDNÁROVÁ, Renáta
Vydání
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Motivace; výukové materiály, přírodovědné předměty
Klíčová slova anglicky
Motivation, teaching materials, science lessons
Změněno: 1. 4. 2014 13:51, Dana Nesnídalová
V originále
Tvorba kvalitních a ve výuce využitelných výukových materiálů bývá časově náročná a motivace pro jejich tvorbu malá. Evropská unie poskytla školám finance na odměny za tvorbu výukových materiálů a na pořízení pomůcek, aby se mohly všechny materiály odzkoušet v praxi. Na školách se tvoří stovky materiálů, které se na internetu následně hromadí a jsou v různě kvalitě. V příspěvku jsou analyzovány ukázky výukových materiálů do výuky přírodovědných předmětů, které byly odzkoušeny v praxi.
Anglicky
Creating good quality usable teaching materials is time-consuming and motivation for their creation small. The European Union provided funding for schools to pay for the creation of educational materials and for the purchase of equipment needed to put the materials to the test in practice. Each school makes hundreds of materials of variable quality which are then piled up on Internet. This paper analyzes samples of teaching materials for science lessons that have been tested in practice.