k 2013

DysTEFL - How to teach English to learners with dyslexia

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

DysTEFL - How to teach English to learners with dyslexia

Název česky

DysTEFL - Jak učit dyslektické žáky angličtinu

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda

Vydání

Traditions and Innovations - 11th National and International Conference of MSATE, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

dyslexie;výuka čtení; výuka psaní;diferenciace

Klíčová slova anglicky

dyslexia;teaching reading; teaching writing; differentiation
Změněno: 25. 3. 2014 16:14, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

The presentation makes teachers reflect on their experience with learners with SpLD and identifies the areas of difficulty that need intervention. The teachers will share their ways of teaching reading and writing to SpLD learners and will learn the principles that underline good practice.

Česky

Prezentace se zaměří na problematické oblasti ve výuce žáků s dyslexií a uvede způsoby výuky čtení a psaní vycházející z principů dobré praxe.

Návaznosti

518466-LLP-1-2011-1-PL-COMENIU, interní kód MU
Název: Dyslexia for Teacher of English as a Foreign Language
Investor: Evropská unie, Dyslexia for Teacher of English as a Foreign Language, Multilaterální projekty