2013
Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁZákladní údaje
Originální název
Analysis of he Market Environment in the Field od Music Agencies
Název česky
Analýza tržního prostředí v oblasti hudebních agentur
Autoři
ŠILEROVÁ, Lucie, Tereza SVOBODOVÁ a Simona ŠKARABELOVÁ
Vydání
Weimar, Jahrbuch für Kulturmanagement 2013 - Die Kunst des möglichen - Manangement mit Kunst, od s. 247-267, 21 s. 2013
Nakladatel
Transcript Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-3-8376-2688-9
Klíčová slova česky
trh hudebních agentur; analysis of the market environment
Klíčová slova anglicky
music agency market; analýza tržního prostředí
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 3. 2014 12:51, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
The articel presents one research focuses on the Czech music agency market. The article describes the historical evolution of music agencies in the Czech Republic, as well as their development after 1989. For a systematic description of the structure of the market, we used 15 criteria and we focused on the South Moravian region of the Czech Republic. There are very limited literature sources available describing the music agency market in the international field. Therefore, we described the local situation and will aim for international comparison in future works.
Česky
Článek přináší výsledky výzkumu v oblasti hudebních agentur v Jihomoravském kraji.