GRENAROVÁ, Renée. Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. In Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Assessment in Foreign Languages Teaching to Pupils with Specific Learning Disabilities in Russian Language Teaching
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka cizích jazyků; výuka ruského jazyka; specifické poruchy učení; hodnocení; výzkum; žák; učitel
Klíčová slova anglicky Foreign languages teaching; Russian language teaching; specific learning disabilities; assessment; research; pupil; teacher
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 14. 11. 2013 22:12.
Anotace
Prezentace se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků a ruského jazyka. Naším cílem je představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The presentation deals with the the issue of assessment of the pupils with specific learning disabilities in teaching of Foreign languages and Russian language. The aims of the chapter are to present partial results of a research project into the situation in the evaluation focusing on both the results and the process of Russian language teaching to pupils with specific learning difficulties at basic school. The research was conducted in 2012/2013 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 23:21