2013
Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Jiří HAVELZákladní údaje
Originální název
Application of Individualization and Differentiation in Czech primary Schools – one of the Characterictic Features of Inclusion
Název česky
Aplikace individualizace a diferenciace v českých primárních školách - jeden z charakteristických rysů inkluze
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Amsterdam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93, od s. 1521-1525, 5 s. 2013
Nakladatel
Elsevier Ltd
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00074820
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000342763100255
Klíčová slova česky
Primární škola; inkluze; individualizace; diferenciace
Klíčová slova anglicky
Primary school; inclusion; individualization; differentiation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2015 09:57, Dana Nesnídalová
V originále
In this paper we carry out qualitative and quantitative analysis of data obtained seven selected indicators relating to individualisation and differentiation in teaching in the Czech primary schools. As a research tool we used the Czech version of the questioner Framework for self-evaluation of conditions of education 2007 (modified version “Index for inclusion”). For each aspect, mentioned above, as first we choose the criteria selected from all three parts of the questionnaire. After this step we did clear quantitative evaluation of individual criteria and then we commented the obtained values by examples from a qualitative analysis of teachers` argumentation.
Česky
V článku představujeme výsledky kvalitativní a kvantitativní analýzy dat ze sedmi vybraných indikátorů individualizace a diferenciace ve výuce na českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007 (upravená verze "Index for Inclusion"). Pro každý z indikátorů jsme nejprve zvolili kritéria vybraná ze všech tří částí dotazníku. Poté jsme provedli kvantitativní hodnocení jednotlivých kritérií a ty komentovali s využitím příkladů z kvalitativní analýzy argumentace učitelů.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|