k 2013

Realities of inclusive education in Czech basic schools: new challenges for psychologists

FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ

Základní údaje

Originální název

Realities of inclusive education in Czech basic schools: new challenges for psychologists

Název česky

Realizace inkluzivního vzdělávání v českých základních školách: nové výzvy pro psychology

Název anglicky

Realities of inclusive education in Czech basic schools: new challenges for psychologists

Autoři

FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) a Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

35th International School Psychology Association Conference, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00070281

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Žáci se zdravotním postižením, speciální vzdělávací potřeby, školní poradenství

Klíčová slova anglicky

Pupils with a disability; special educational needs; school counselling
Změněno: 4. 3. 2014 09:39, doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.

Anotace

V originále

In the paper (poster) we discuss the current trend of integration of pupils with special educational needs (especially pupils with mild mental disability and socially disadvantaged pupils) into the mainstream education in the context of their further professional choice and job prospects in labour market.

Anglicky

In the paper (poster) we discuss the current trend of integration of pupils with special educational needs (especially pupils with mild mental disability and socially disadvantaged pupils) into the mainstream education in the context of their further professional choice and job prospects in labour market.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání