2013
Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise
LOKAJÍČKOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise
Název anglicky
Classroom situation: Hot and cold front or how to develop learning to learn in geography
Autoři
LOKAJÍČKOVÁ, Veronika
Vydání
od s. 36-41, 6 s. číslo 1, ročník 138, 2013
Nakladatel
Komenský
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
výuková situace, kompetence k učení, zeměpis, metodika AAA
Klíčová slova anglicky
classroom situation, learning to learn, geography, AAA methodology
Změněno: 27. 2. 2014 12:29, Mgr. Veronika Lokajíčková, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje použití metodiky AAA na výukové situaci v zeměpise z pohledu rozvíjení kompetence k učení.
Anglicky
The text presents use of AAA methodology on the teaching situation in the geography lesson from the perspective to develop learning to learn.