d 2013

Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise

LOKAJÍČKOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Výuková situace: Teplá a studená fronta aneb Jak rozvíjet kompetence k učení v zeměpise

Název anglicky

Classroom situation: Hot and cold front or how to develop learning to learn in geography

Autoři

LOKAJÍČKOVÁ, Veronika

Vydání

od s. 36-41, 6 s. číslo 1, ročník 138, 2013

Nakladatel

Komenský

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

výuková situace, kompetence k učení, zeměpis, metodika AAA

Klíčová slova anglicky

classroom situation, learning to learn, geography, AAA methodology
Změněno: 27. 2. 2014 12:29, Mgr. Veronika Lokajíčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje použití metodiky AAA na výukové situaci v zeměpise z pohledu rozvíjení kompetence k učení.

Anglicky

The text presents use of AAA methodology on the teaching situation in the geography lesson from the perspective to develop learning to learn.