k 2013

Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích

OPLOCKÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích

Název česky

Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích

Název anglicky

Gains and losses of students participating in educational voluntary internships in developing countries

Autoři

OPLOCKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X. Olomouc, 27.-28. listopadu 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00070449

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

dobrovolnictví; identita; rozvojové země

Klíčová slova anglicky

volunteering; identity; developing countries

Štítky

rivok, RIVZ
Změněno: 16. 4. 2014 14:59, Mgr. et Mgr. Veronika Šimková

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek je věnován tématu mladých dospělých vysokoškolských studentů, kteří se rozhodli, ovlivnění situací na trhu práce a životní fází, kterou prožívají, zúčastnit dobrovolných vzdělávacích stáží v rozvojových zemích na celém světě. Cílem příspěvku je popsat, jak prožívají studenti, účastnící se dobrovolných zahraničních vzdělávacích stáží tuto zkušenost a jak se promítne do jejich identity a žebříčku hodnot a jaké strategie volí při vyrovnávání se s kulturním šokem. Okrajově je potom nastíněna situace v oblasti vzdělávání v rozvojových zemích.

Anglicky

The paper is devoted to the topic of young adult college students who decided to influence the situation on the labor market and the stage of life they are experiencing, attend volunteer training placements in developing countries all over the world. The aim of this paper is to describe how students perceive participating in voluntary foreign educational internship experience and how this is reflected in their identity and value system and what strategies chosen in coping with culture shock. Marginally then outlined the situation in education in developing countries.

Návaznosti

MUNI/A/0765/2012, interní kód MU
Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 9. 11. 2024 01:15