k
2013
Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
OPLOCKÁ, Veronika
Základní údaje
Originální název
Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Název česky
Zisky a ztráty studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Název anglicky
Gains and losses of students participating in educational voluntary internships in developing countries
Autoři
OPLOCKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X. Olomouc, 27.-28. listopadu 2013, 2013
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/13:00070449
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
dobrovolnictví; identita; rozvojové země
Klíčová slova anglicky
volunteering; identity; developing countries
V originále
Příspěvek je věnován tématu mladých dospělých vysokoškolských studentů, kteří se rozhodli, ovlivnění situací na trhu práce a životní fází, kterou prožívají, zúčastnit dobrovolných vzdělávacích stáží v rozvojových zemích na celém světě. Cílem příspěvku je popsat, jak prožívají studenti, účastnící se dobrovolných zahraničních vzdělávacích stáží tuto zkušenost a jak se promítne do jejich identity a žebříčku hodnot a jaké strategie volí při vyrovnávání se s kulturním šokem. Okrajově je potom nastíněna situace v oblasti vzdělávání v rozvojových zemích.
Anglicky
The paper is devoted to the topic of young adult college students who decided to influence the situation on the labor market and the stage of life they are experiencing, attend volunteer training placements in developing countries all over the world. The aim of this paper is to describe how students perceive participating in voluntary foreign educational internship experience and how this is reflected in their identity and value system and what strategies chosen in coping with culture shock. Marginally then outlined the situation in education in developing countries.
Návaznosti
MUNI/A/0765/2012, interní kód MU | Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech | Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
|
Zobrazeno: 9. 11. 2024 01:15