u 2013

Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce

DOSEDLA, Martin

Základní údaje

Originální název

Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce

Autoři

Vydání

Brno, 187 s. 2013

Další údaje

Typ výsledku

Účelové publikace

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

profesní orientace; volba vzdělávací dráhy; žák; volba povolání; lehká mentální retardace; multimediální výuková opora; kvalitativní výzkum; ohnisková skupina; řízené rozhovory; učiliště; profese
Změněno: 16. 12. 2013 09:35, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.

Anotace

V originále

Disertační práce se zabývá tématem profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací z pohledu učitele a možností využití multimediálních výukových opor pro podporu volby další vzdělávací dráhy těchto žáků.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory