DOSEDLA, Martin. Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce. Brno, 2013, 187 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce
Autoři DOSEDLA, Martin.
Vydání Brno, 187 s. 2013.
Další údaje
Typ výsledku Účelové publikace
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní orientace; volba vzdělávací dráhy; žák; volba povolání; lehká mentální retardace; multimediální výuková opora; kvalitativní výzkum; ohnisková skupina; řízené rozhovory; učiliště; profese
Změnil Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 16. 12. 2013 09:35.
Anotace
Disertační práce se zabývá tématem profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací z pohledu učitele a možností využití multimediálních výukových opor pro podporu volby další vzdělávací dráhy těchto žáků.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 11:14