Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : ...
DOSEDLA, Martin. Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce. Brno, 2013, 187 s. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor : disertační práce |
Autoři | DOSEDLA, Martin. |
Vydání | Brno, 187 s. 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Účelové publikace |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | profesní orientace; volba vzdělávací dráhy; žák; volba povolání; lehká mentální retardace; multimediální výuková opora; kvalitativní výzkum; ohnisková skupina; řízené rozhovory; učiliště; profese |
Změnil | Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 16. 12. 2013 09:35. |
Anotace |
---|
Disertační práce se zabývá tématem profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací z pohledu učitele a možností využití multimediálních výukových opor pro podporu volby další vzdělávací dráhy těchto žáků. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 26. 9. 2024 09:48