p 2013

Professionalization of Pre-school Teachers

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Professionalization of Pre-school Teachers

Název česky

Profesionalizace učitelství v mateřských školách

Autoři

Vydání

Supporting Social and Emotional of Pre-school Children, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Maďarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

profesionalizace; kompetence; učitel mateřské školy; děti ze znevýhodněného prostředí

Klíčová slova anglicky

professionalization; competence; kindergarten teacher; children from disadvantaged backgrounds

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 14. 3. 2014 12:01, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Presentation was part of the project “Supporting social and emotional of pre-school children“ and focused on professional skills kindergarten teachers, they need to support the development of children from socially disadvantaged backgrounds. The conference took place in Budapest. It familiarized participants with Vygotsky's social learning theory and skills of teachers especially in the area of interpersonal communication.

Česky

Prezentace vznikla v rámci projektu "Supporting social and emotional of pre-school children" a zaměřovala se na profesní dovednosti učitelů mateřských škol, které potřebují pro podporu rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konference proběhla v Budapešti. Seznamovala přítomné s Vygotského sociální teorií učení a dovednostmi učitele především v oblasti interpersonální komunikace.