2013
Professionalization of Pre-school Teachers
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Professionalization of Pre-school Teachers
Název česky
Profesionalizace učitelství v mateřských školách
Autoři
Vydání
Supporting Social and Emotional of Pre-school Children, 2013
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Maďarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
profesionalizace; kompetence; učitel mateřské školy; děti ze znevýhodněného prostředí
Klíčová slova anglicky
professionalization; competence; kindergarten teacher; children from disadvantaged backgrounds
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 14. 3. 2014 12:01, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Presentation was part of the project “Supporting social and emotional of pre-school children“ and focused on professional skills kindergarten teachers, they need to support the development of children from socially disadvantaged backgrounds. The conference took place in Budapest. It familiarized participants with Vygotsky's social learning theory and skills of teachers especially in the area of interpersonal communication.
Česky
Prezentace vznikla v rámci projektu "Supporting social and emotional of pre-school children" a zaměřovala se na profesní dovednosti učitelů mateřských škol, které potřebují pro podporu rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konference proběhla v Budapešti. Seznamovala přítomné s Vygotského sociální teorií učení a dovednostmi učitele především v oblasti interpersonální komunikace.