ČINČERA, Jan. Metodika pro hodnocení environmentální výchovy pro starší školní věk a střední školy. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika pro hodnocení environmentální výchovy pro starší školní věk a střední školy
Název anglicky The methodology for evaluation of environmental education programmes for K-9 and secondary school pupils
Autoři ČINČERA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/13:00070846
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky evaluace; kvantitativní; kvalitativní; programy
Klíčová slova anglicky evaluation; qualitative; quantitative; programme
Technické parametry Souhrn nástrojů pro evaluaci programů environmentální výchovy určených pro žáky staršího školního věku a pro středoškoláky.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jan Činčera, Ph.D., učo 96852. Změněno: 27. 2. 2014 11:33.
Anotace
Metodika předkládá souhrn nástrojů pro evaluaci programů environmentální výchovy určených pro žáky staršího školního věku a pro středoškoláky. Diskutuje koncept environmentální gramotnosti a vymezuje relevantní proměnné environmentální výchovy. Porovnává a hodnotí strategie pro jejich kvantitativní i kv alitativní evaluaci. Uvádí příklady z domácích i zahraničních evaluačních výzkumů.
Anotace anglicky
The methodology provides a comprehensive overview of instruments aimed for evaluation of environment al education programmes for older elementary school and secondary school school pupils. It discusses a concept of environmental literacy and it defines relevant variables for environmental education. It compares and discusses strategies for their quantitative and qualitative evaluation. Examples of evaluation research from Czech and abroad are provided.
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 22:58