TRÁVNÍČEK, Marek. Přínos integrované terénní výuky pro pohybovou aktivitu žáků na 1. stupni ZŠ. In PhDr. Petra Matošková, Ph.D. Fórum pedagogické kinantropologie. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013, s. 70-75. ISBN 978-80-87647-07-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přínos integrované terénní výuky pro pohybovou aktivitu žáků na 1. stupni ZŠ
Název česky Přínos integrované terénní výuky pro pohybovou aktivitu žáků na 1. stupni ZŠ
Název anglicky Benefits of an integrated field work for physical activity of primary school students
Autoři TRÁVNÍČEK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Fórum pedagogické kinantropologie, od s. 70-75, 6 s. 2013.
Nakladatel Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14510/13:00071008
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-87647-07-3
Klíčová slova česky Pohybová aktivita; integrovaná výuka, terénní výuka, integrovaná terénní výuka
Klíčová slova anglicky physical activity; integrated learning; field work; integrated field work
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 8. 4. 2014 18:06.
Anotace
Cílem příspěvku je představit projekt disertační práce, která se zabývá problematikou pohybové aktivity v edukačním procesu na 1. stupni základní školy. Práce se zaměřuje zejména na monitoring pohybové aktivity u dětí mladšího školního věku během pobytu ve škole. Cílem práce je vyhodnotit přínos integrované terénní výuky pro celkovou pohybovou aktivitu žáků. Konkrétně se práce zaměří na objem, intenzitu a obsah pohybové aktivity v rámci celkového pohybového režimu školy a v rámci integrované terénní výuky.
Anotace anglicky
The goal of this contribution is to present a project of dissertation thesis that deals with problems concerning physical activity during primary school education. It aims particularly at monitoring of physical activities of children during school hours. Its goal is to evaluate benefits of integrated field education for overall physical activity of pupils. Namely the thesis will concentrate on the volume, intensity and form of physical activity in the frame of overall regime of school physical activity and integrated field work.
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 02:13