ŠŤÁVA, Jan. Přístupy učitelů k nadaným žákům. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 103-120. ISBN 978-80-7315-246-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159535, author = {Šťáva, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {gifted learner; legislative framework for work with gifted learners; teachers‘ approaches to gifted learners; moral dimension of the profession; code of ethics; ethics in the work of teachers; teacher and pupils with special educational needs}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {103-120}, publisher = {Paido}, title = {Přístupy učitelů k nadaným žákům}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159535 AU - Šťáva, Jan PY - 2013 TI - Přístupy učitelů k nadaným žákům VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - gifted learner KW - legislative framework for work with gifted learners KW - teachers‘ approaches to gifted learners KW - moral dimension of the profession KW - code of ethics KW - ethics in the work of teachers KW - teacher and pupils with special educational needs N2 - Kapitola se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitele se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Při výzkumném řešení bylo použito metody rozhovoru a dotazníků. ER -
ŠŤÁVA, Jan. Přístupy učitelů k nadaným žákům. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~103-120. ISBN~978-80-7315-246-8.
|