2013
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy
Název anglicky
Self-esteem of Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Lessons at Upper Elementary School Level
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, od s. 225-236, 12 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071105
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-246-8
Klíčová slova česky
výzkum; žák; sebehodnocení; specifické poruchy učení; výuka ruského jazyka; 2. stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky
research; pupil; self-esteem; specific learning difficulties; Russian language lessons; upper elementary school level
Změněno: 5. 3. 2014 15:15, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Kapitola zkoumá problematiku sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci, u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení, a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení ve výuce ruského jazyka. Výzkum byl realizován v roce 2012/2013 v rámci řešení výzkumného projektu doktorského studia a výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The chapter explores the issue of self-esteem of pupils with specific learning difficulties in Russian language lessons at the upper elementary school level. The goal of research was to find out whether the pupils, who have been diagnosed with some type of specific learning difficulties and integrated into mainstream primary schools have lower self-esteem in comparison to other classmates and children of their age in Russian language lessons. The research study was conducted in 2012/2013 as a part of a doctoral research project and the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|