HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁ. Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 57-64. ISBN 978-80-7315-245-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání
Název anglicky Assessing Conditions of Inclusive Education – New Version of the Index for Inclusion
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 57-64, 8 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071123
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky primární vzdělávání; podmínky vzdělávání; inkluze; indikátory inkluze; kritéria inkluze; sebehodnocení
Klíčová slova anglicky primary education; conditions of education; inclusion; inclusion indicators; criteria for inclusion; self-assessment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 17. 1. 2014 00:06.
Anotace
Druhá fáze našeho výzkumu byla zaměřena na zjišťování podmínek inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Svoji pozornost jsme soustředili na to, jak inkluzi ve škole vnímají a hodnotí sami učitelé. Zkušenosti s implementací sebehodnotícího výzkumného nástroje „Rámec pro sebehodnocení podmínek inkluze vzdělávání“ jsme poté analyzovali a navrhli jsme jednodušší variantu tohoto nástroje pro podmínky českých základních škol.
Anotace anglicky
The second phase of our research project focused on determining the conditions for inclusive education at primary schools. Our attention focused on how is inclusion in school perceived and evaluated by teachers. Experience with the implementation of self-assessment survey instrument "Index for Inclusion" were analyzed and simplified version of this tool proposed for implementation in Czech primary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:05