2013
Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Hodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání – nová verze rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání
Název anglicky
Assessing Conditions of Inclusive Education – New Version of the Index for Inclusion
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 57-64, 8 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071123
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky
primární vzdělávání; podmínky vzdělávání; inkluze; indikátory inkluze; kritéria inkluze; sebehodnocení
Klíčová slova anglicky
primary education; conditions of education; inclusion; inclusion indicators; criteria for inclusion; self-assessment
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2014 00:06, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Druhá fáze našeho výzkumu byla zaměřena na zjišťování podmínek inkluzivního vzdělávání na prvním stupni základních škol. Svoji pozornost jsme soustředili na to, jak inkluzi ve škole vnímají a hodnotí sami učitelé. Zkušenosti s implementací sebehodnotícího výzkumného nástroje „Rámec pro sebehodnocení podmínek inkluze vzdělávání“ jsme poté analyzovali a navrhli jsme jednodušší variantu tohoto nástroje pro podmínky českých základních škol.
Anglicky
The second phase of our research project focused on determining the conditions for inclusive education at primary schools. Our attention focused on how is inclusion in school perceived and evaluated by teachers. Experience with the implementation of self-assessment survey instrument "Index for Inclusion" were analyzed and simplified version of this tool proposed for implementation in Czech primary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|