BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR (Approaches to Inclusive Education of Pupils with Mild Intellectual Disabilities – Theory and Practice in the Czech Republic and Abroad). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 65-76. ISBN 978-80-7315-245-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159586, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}, edition = {1.}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {mild intellectual disability; education; education process; aids; strategies; pupil; teacher; counseling services}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {65-76}, publisher = {Paido}, title = {Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159586 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - mild intellectual disability KW - education KW - education process KW - aids KW - strategies KW - pupil KW - teacher KW - counseling services N2 - Kapitola prezentuje některé z přístupů užívané v edukaci žáků s potížemi v učení v základních školách v kontextu kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. V kapitole je uvedena parciální část výzkumného šetření orientovaného na dva indikátory: pohled učitele na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci a využití pomůcek v edukačním procesu. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s potížemi v učení – teorie a praxe v zahraničí a v ČR (Approaches to Inclusive Education of Pupils with Mild Intellectual Disabilities – Theory and Practice in the Czech Republic and Abroad). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.}. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p.~65-76. ISBN~978-80-7315-245-1.
|