KNOPOVÁ, Blanka. Úroveň hudebních dovedností u dětí předškolního věku. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 169-172. ISBN 978-80-7315-245-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úroveň hudebních dovedností u dětí předškolního věku
Název anglicky Level of Musical Skills in Preschool Children
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 169-172, 4 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071131
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky předškolní věk; hudební činnosti; očekávané výstupy; rytmus; intonace; vokální činnosti; děti se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP)
Klíčová slova anglicky preschool age; musical activities; expected outcomes; rhythm; intonation; vocal activity; children with special needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 17. 1. 2014 08:18.
Anotace
Kapitola je zaměřená na ověření hudebních kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, kterých by měly dosáhnout děti přecházející do 1. třídy základní školy. Realizovaným výzkumným šetření se zjišťuje, které hudební dovednosti mají děti osvojené, a ve kterých oblastech nedosahují požadované úrovně. Toto dílčí výzkumné šetření navazuje na již uskutečněné a publikované výstupy realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání (MSM0021622443), který je realizován na PedF MU v období 2007 – 2013.
Anotace anglicky
The chapter is focused on musical competence in the Framework educational program for preschool education which should be reached by children by 1st grade. The research examines what musical skills children have acquired and in which areas they do not reach the required level. This partial survey results builds on the already completed and published outputs of the research project Special Needs of Pupils in Context with Framework Education Programme for Basic Education (MSM0021622443), which is implemented by the Faculty of Education MU in 2007 - 2013.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 9. 9. 2024 02:06