KNOPOVÁ, Blanka. Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 295-300. ISBN 978-80-7315-245-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv hudební výchovy na profesní orientaci žáka po ukončení povinné školní docházky
Název anglicky Impact of Music Education on the Professional Orientation of a Student after Completion of Compulsory Schooling
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 295-300, 6 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071141
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky rodinné prostředí; klíčové kompetence v oblasti hudebního vzdělávání; profesní orientace; úroveň osvojených vědomostí a dovedností po ukončení základního vzdělání
Klíčová slova anglicky family environment; key competences in the field of music education; professional orientation; level of acquired knowledge and skills after completion of basic education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 17. 1. 2014 08:54.
Anotace
Výzkumné šetření bylo zaměřené na vliv rodinného prostředí na preference žáků pro další profesní orientaci, na úroveň znalostí žáků po ukončení povinné školní docházky a přínos předmětu hudební výchova pro rozvoj osobnosti. Uskutečněné výzkumné šetření navazuje na řešený výzkumný záměr MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
This exploratory investigation focused on the influence of family environment on the preferences of pupils in further professional orientation, the level of knowledge of pupils after the end of compulsory schooling, and the benefits of music for the development of personality. The investigation follows the research plan of the project MSM 0021622443 special needs of pupils in the context of the framework of the educational programme for basic education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 21:51