C 2013

Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením

DOSEDLA, Martin

Základní údaje

Originální název

Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením

Název anglicky

Evaluation of Learning Support in the Field of Professional Orientation of Pupils with Mild Intellectual Disabilities

Autoři

DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 285-293, 9 s. 2013

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00071142

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-245-1

Klíčová slova česky

lehké mentální postižení; základní škola praktická; volba povolání; profesní orientace; speciální pedagogika

Klíčová slova anglicky

mild intellectual disabilities; primary practical school; occupational choice; vocational education; special education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2014 14:57, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.

Anotace

V originále

Autor se v kapitole zabývá problematikou využití multimediálních výukových opor u žáků s lehkým mentálním postižením. V rámci výstupu z dřívějšího šetření byla vyvinuta výuková opora pro podporu profesní orientace u těchto žáků. Klady a zápory opory a možnosti jejího využití byly empiricky zkoumány v ohniskové skupině. Dílčí výsledky tohoto šetření shrnujeme v následujícím textu.

Anglicky

The author deals in this chapter with the use of multimedia educational support for pupils with mild intellectual disabilities. Previous research led to the development of educational support for professional orientation. Pros and cons of the support aid and the possibility of its use have been empirically tested in a focus group research. Partial results of this research are summarized in the following text.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání