2013
Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením
DOSEDLA, MartinZákladní údaje
Originální název
Evaluace výukové opory v oblasti profesní orientace u žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky
Evaluation of Learning Support in the Field of Professional Orientation of Pupils with Mild Intellectual Disabilities
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. od s. 285-293, 9 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071142
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky
lehké mentální postižení; základní škola praktická; volba povolání; profesní orientace; speciální pedagogika
Klíčová slova anglicky
mild intellectual disabilities; primary practical school; occupational choice; vocational education; special education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2014 14:57, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Autor se v kapitole zabývá problematikou využití multimediálních výukových opor u žáků s lehkým mentálním postižením. V rámci výstupu z dřívějšího šetření byla vyvinuta výuková opora pro podporu profesní orientace u těchto žáků. Klady a zápory opory a možnosti jejího využití byly empiricky zkoumány v ohniskové skupině. Dílčí výsledky tohoto šetření shrnujeme v následujícím textu.
Anglicky
The author deals in this chapter with the use of multimedia educational support for pupils with mild intellectual disabilities. Previous research led to the development of educational support for professional orientation. Pros and cons of the support aid and the possibility of its use have been empirically tested in a focus group research. Partial results of this research are summarized in the following text.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|