b 2013

Inženýrská pedagogika.

OURODA, Karel

Základní údaje

Originální název

Inženýrská pedagogika.

Název česky

Inženýrská pedagogika.

Název anglicky

Engineering Education.

Autoři

OURODA, Karel

Vydání

1. vyd. PdF MU, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Inženýrská pedagogika, zdroje, předmět a pojetí, učivo, psychostruktura, sociostruktura, hodnocení, institucionalizace inženýrské pedagogiky.

Klíčová slova anglicky

Engineering education, resources, subject and concept, curriculum, psychological structure , sociological structure, evaluation, institutionalization of engineering education.
Změněno: 26. 3. 2014 10:11, Mgr. et Mgr. Karel Ouroda, Ph.D.

Anotace

V originále

Daný text byl napsán s cílem zpřehlednit již velmi členitou strukturu inženýrské pedagogiky a naznačit její perspektivy. Podle názoru autora je potřeba v České republice věnovat inženýrské pedagogice věnovat celou řadu výzkumných prací a projektů a řádně ji institucionalizovat, aby mohly být konečné efekty tohoto snažení pociťovány jako opravdu plnohodnotné výstupy vědeckého bádání, aby mohla být prováděna i praktická kultivace tohoto pedagogického směru.

Anglicky

The text was written in order to clarify the already very rugged structure engineering education and to outline its prospects. In the opinion of the author is needed in the Czech Republic to pay the engineering pedagogy devote an entire series of research papers and projects and properly institutionalize it to be the ultimate effect of this effort felt like a really full-fledged outputs of scientific research, in order to implement practical cultivation of pedagogy.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/15.0205, interní kód MU
Název: Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání