2013
Inženýrská pedagogika.
OURODA, KarelZákladní údaje
Originální název
Inženýrská pedagogika.
Název česky
Inženýrská pedagogika.
Název anglicky
Engineering Education.
Autoři
OURODA, Karel
Vydání
1. vyd. PdF MU, 2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Inženýrská pedagogika, zdroje, předmět a pojetí, učivo, psychostruktura, sociostruktura, hodnocení, institucionalizace inženýrské pedagogiky.
Klíčová slova anglicky
Engineering education, resources, subject and concept, curriculum, psychological structure , sociological structure, evaluation, institutionalization of engineering education.
Změněno: 26. 3. 2014 10:11, Mgr. et Mgr. Karel Ouroda, Ph.D.
V originále
Daný text byl napsán s cílem zpřehlednit již velmi členitou strukturu inženýrské pedagogiky a naznačit její perspektivy. Podle názoru autora je potřeba v České republice věnovat inženýrské pedagogice věnovat celou řadu výzkumných prací a projektů a řádně ji institucionalizovat, aby mohly být konečné efekty tohoto snažení pociťovány jako opravdu plnohodnotné výstupy vědeckého bádání, aby mohla být prováděna i praktická kultivace tohoto pedagogického směru.
Anglicky
The text was written in order to clarify the already very rugged structure engineering education and to outline its prospects. In the opinion of the author is needed in the Czech Republic to pay the engineering pedagogy devote an entire series of research papers and projects and properly institutionalize it to be the ultimate effect of this effort felt like a really full-fledged outputs of scientific research, in order to implement practical cultivation of pedagogy.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0205, interní kód MU |
|