2013
Průzkum dovedností pro teorii relativity
SVOBODOVÁ, Jindřiška a Jan NOVOTNÝZákladní údaje
Originální název
Průzkum dovedností pro teorii relativity
Název česky
Průzkum dovedností pro teorii relativity
Název anglicky
Survey of Special theory of relativity Skills
Autoři
SVOBODOVÁ, Jindřiška (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, od s. 169-176, 8 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00071362
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6635-9
Klíčová slova česky
multimedia ve výuce STR talentování žáci
Klíčová slova anglicky
multimedia for teaching STR gifted students
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2014 13:07, Dana Nesnídalová
V originále
Případová studie k odhalení toho, jak respondenti propojují své dosavadní dílčí dovednosti při řešení problémových úloh v úvodním kurzu Speciální teorie relativity. Dalším cílem bylo vyhodnotit, zda shlédnutí animací s tématikou speciální teorie relativity nějakým způsobem ovlivní jejich přístup k řešení.
Anglicky
Paper reports research Case Study to reveal how respondents connect their existing sub-skills when solving problems in the introductory course special theory of relativity. Another aim was to evaluate whether animations on the theme of the Special theory of relativity somehow affect studentś access solution.