SVOBODOVÁ, Jindřiška a Jan NOVOTNÝ. Průzkum dovedností pro teorii relativity. In Novotná, Jiřina. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 169-176. ISBN 978-80-210-6635-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Průzkum dovedností pro teorii relativity
Název česky Průzkum dovedností pro teorii relativity
Název anglicky Survey of Special theory of relativity Skills
Autoři SVOBODOVÁ, Jindřiška (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, od s. 169-176, 8 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071362
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6635-9
Klíčová slova česky multimedia ve výuce STR talentování žáci
Klíčová slova anglicky multimedia for teaching STR gifted students
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2014 13:07.
Anotace
Případová studie k odhalení toho, jak respondenti propojují své dosavadní dílčí dovednosti při řešení problémových úloh v úvodním kurzu Speciální teorie relativity. Dalším cílem bylo vyhodnotit, zda shlédnutí animací s tématikou speciální teorie relativity nějakým způsobem ovlivní jejich přístup k řešení.
Anotace anglicky
Paper reports research Case Study to reveal how respondents connect their existing sub-skills when solving problems in the introductory course special theory of relativity. Another aim was to evaluate whether animations on the theme of the Special theory of relativity somehow affect studentś access solution.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:19